onsdag morgon

2008-09-03 ♥ 07:24:20 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon.
Nu sitter jag ombytt och klar för gympan. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka moppe eller buss, men det lutar nog mot moppen. Vet inte riktigt om jag orkar vandra till Böle med tungväskan på axeln när jag ska hem. Fast jag vet inte. Inte än.

Night fighten var rolig, så den ska vi börja gå regelbundet på. Funfun. Jag har mindre träningsverk än jag trodde att jag skulle få. Har bara i armarna och på sidorna liksom efter armhävningarna. Inge mer. Det känns ju iaf skönt.

Onsdagar är min västa dag. Det är fullsmockat med lektioner, fem stycken mellan 8.00-13.40 så det är inte precis lugnt och skönt, stressa hit och stressa dit.

Det blir nog buss ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0