ny jacka

2008-09-28 ♥ 16:26:38 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Dagen har spenderats på birsta, eller snarare stadium med familjen. Gustav fick springskor, mamma köpte en jacka som var snygg som få. Jag köpte också en jacka, en varm dunis till vintern. Är ju ute efter en ny skidjacka som ska vara varm och skön, inte bara nåt kallt skal som min DC är. Men det blev den där, sedan får jag väl se om jag kanske köper en till.. Som är mer som en skidjacka. Den här tänkte jag ha till skolan också.. Ja, vi får väl se. Men om cirka två veckor kommer alla skiddressar och sånt in. Tänkte att jag får väl ta mig en sväng förbi stadium då och checka läget. För jag vill ha min varma och sköna dunjacka. Hihih. Den är röd och fin. ;D

Sedan köpte jag lite småsaker så som två nagellack ett svart och ett lilaaktigt men mot svart, mascara, concealer och en halsduk :) Nu fattas bara ett par vantar sen är jag redo för vintern.

När jag kom hem satte jag mig med matteboken och pluggade lite, försökte lära mig lite nya grejjer men det gick inte så framåt. Haha, inte med de nya grejerna iaf, sedan repeterade jag mest bara.. har ju prov på tis eller onsdag och nu ska jag försöka få vg på den här kursen. ;D Wish me gooooood luck, det kan jag behöva. Gjorde även klart spanskaläxan, jag är duktig idag jag. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0