nu är jag proffs på att spara ett worddokument

2008-09-04 ♥ 16:44:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Amen tja..
Det har varit en seg dag.. Timmarna har släpat sig fram, speciellt den sista dubbeltimmen då jag hade information och layout. Man kan ju undra om läraren tror att vi är dum i huvudet av nåt slag.. För idag gick vi igenom hur man sparar ett worddokument och vad alla tangenter betyder och hur man kan använda dem. tex, hur man får fram ett snabela (@). Som om man inte kan det liksom? Sen gjorde vi två av de meningslösaste uppgifter man kan göra.. Vi fick en text som vi skulle skriva av och sedan spara då, så vi kunde träna på det. jisus, den här kursen vore något för morfar.

Det blev benandjerrys igår. Testade bohemian rasberry, mycket god kan starkt rekommenderas.

Ikväll blir det spinning för min och Emelies del, snacka om att man kommer bli svettig. Den kommer typ rinna ner för kinderna och sakta droppa ner på golvet. hahah fräscht. Nej, men det ska bli roligt! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0