när ska det sluta?

2008-09-07 ♥ 11:37:37 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ska aldrig alla dedär programen om att hitta kärleken ta slut någon gång? Ensam mamma söker, Bonde söker fru, Frusna män, Girl meets cowboy osv.. Jag tycker att det är så patetiskt, visst är det enda sättet för dem att hitta kärleken så here you go. Men alltså, alla tusentals som söker dit... Jag tror knappast att alla är seriösa, det är ju för att det visas i tv som alla vill vara med.

Det skulle vara roligt att se hur det skulle gå för någon som var smällfet, ful och knappt kunde prata. Man kan ju undra hur många som söker till honom. Fast nu när jag tänker efter så var det faktiskt en liknande sak som hände på bonde söker fru. killen fick typ tre-fyra brev. Men hallå, han fick ju brev iaf.

Alla har vi ju olika smak, men hur många tycker att en man som luktar svett, är fet, alltid med svettdroppar i pannan, har svårt att gå och pratar dåligt är attraherande?

Inte jag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0