morgon

2008-09-07 ♥ 11:26:22 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Idag kunde jag äntligen sova ut, och det känns så himla skönt.. Har inte sovit ut på flera helger, iaf två. Ikväll blir det night-figt aerobic med Emelie och Camilla. Det ska bli skönt att träna igen. Har inte riktigt bästämt mig om jag ska springa också eller inte. Måste jobba en hel del matte. Typ tio sidor. Olle säger liksom att det räcker om ni hinner till sidan sex den här veckan, veckan efter (denna vecka) säger han att nu måste ni minnsan hinna till sidan 30. Om vi hade behövt hinna till sidan 15 förra veckan så hade det inte bevhöt bli så stressigt. Men men.

Hann aldrig snacka med Johan igår, han kom hem så sent. Men tydligen så kom polisen, grannarna tyckte att det var för livat. Enligt Robin.

Nej. nu har jag inte tid att sitta här mer, ska ta en dusch och sedan ta tag i matten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0