misslyckad blev bra

2008-09-21 ♥ 20:55:49 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ja, kvällen blev ju inte riktigt som planerad. Först hade jag tagit fel på tiden så jag var där en kvart tidigare så jag satte mig på en stol och väntade.. När klockan började närma sig sju och INGEN hade kommit så ringde jag Emelie och undrade vart hon var, men hon kunde visst inte komma. Men när absolut ingen kom så frågade jag dom i receptionen om det inte var nån fight night.. Ne, det var det ju självklart inte.. Han som håller i det var borta och skulle inte komma hem förnst på söndag.

Jahapppp.. Vad gör man dårå liksom?
. Haha. Så jag gick ut till själva gymmet. Vilket inte var så lyckat. Jag har aldrig tränat på ett gym så jag har ingen aning vad alla maskiner är till för och hur man använder dem. Så det fick bli situps plattan den enda sak som jag fattade mig på. Vill inte precis stå och glo och testa mig fram och se efterbliven ut. När man är där själv vill man ju att det ska se ut som att man kan nånting. Kände mig verkligen dum när jag satt där och lyfte de fem kilo tunga hantlarna.

Jag ringde till räddaren i nöden - Johan. Han kom och gjorde mig sällskap. Eller hjälpte mig och visade hur jag skulle göra och så. Vi körde mest armar och nu är de helt slut. Det var t.o.m. ansträngande att tvätta bort sminket. Hahah, låren är som spagetti. Lär ha träningsverk i armarna imorn. Skönt.

Emelie kommer säkert inte att kunna träna på tisdag för hon knaprar penecillin nu. Så jag satt och kollade vilka andra pass förutom Fight Night:en som ska gå på tisdag då. Core är jag sugen på men den stog inte med i pärmen så får väl ringa på tisdag och kolla.. Annars får jag gå på nåt annat. Kan inte bara sitta hemma och inte göra någonting. hihi.

Det började dåligt, men blev bra tillslut. hihi. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0