Lycka

2008-09-26 ♥ 16:29:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

hej
ligger i johans säng nu och trycker ner tanjenterna. haha, yees.

Vi fick sluta tjugo i två idag, vilken lycka. Annars brukar vi sluta fyra, men jag var ju klar med svenskan så jag fick åka hem, fast jag åkte ju hem till min älskling :)

Imorgon ska johans släkt komma och gratta honom, Johan blir stor pojke på söndag. hihih, hela sjutton år. Så jag hjälpte honom att baka lite kringlor förut, mina blev riktigt balla utom en som såg ut som hundskit. Haha, den ska då inte jag äta. haha.

Ne, snart ska jag nog fara hemåt. Magen kurrar och älsk's träning börjar snart.

hörs sedan loosers.



Kommentarer
Postat av: Lina

Kerstin är kanske inte så dum ändå haha.

2008-09-26 @ 17:46:37
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0