I kissed a boy, and i liked it

2008-09-27 ♥ 18:51:44 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Flyter era liv på? Det gör iaf mitt. Det har även fått en ny vändning, nu lovar jag. Vet att jag sakt det förut, men nu ni. Nu blir det INGET mer godis enda fram till jullovet. Jag fattar om ingen tror mig, men jag ska visa er. Mohahah. Det är ju bara typ 2 månader. Not so big deal. Blir så less varje gång jag äter det, från början äre väl gott men sen. När man proppat i sig alldeles för mycket, då vill man ju spy liksom. Uhhh. Ne inge mer candy, på ett tag.

Idag har jag sätt på white chicks, å vad jag skrattade. Har inte sätt den filmen förut, haha. Skrattar fortfarande, går runt och skrattar för mig själv. Förut frågade mami vad jag gick och skrattade åt. Haha filmen.

Såg även Wanted igår, den där med Angelina Jolie, nivet? Den var också bra. Jao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0