hur uppfattas jag?

2008-09-06 ♥ 23:55:43 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag undrar hur andra människor uppfattar mig. Johan säger hela tiden att jag dömmer ut folk med blicken, jag kollar uppifrån och ner sakta med en bitchig min i ansiktet. Det stämmer inte tycker jag.. Liksom, jag kollar ju bara vad folk har på sig.. Jag vill inte att folk ska uppfatta mig som en störd bitch som tror att hon äger världen. För så tycker jag om många och det är verkligen långt ifrån vad jag är. Att jag ens skulle tycka att jag skulle "äga" världen är ju ett skämt, jag är väldigt osäker, iaf ibland. Min brorsa sa igår att han också tyckte det, att jag ofta brukar kolla så på andra. Ofta honom, haha. Fast då kanske jag menar det, nämen ni förstår vad jag menar va?

Visst säger jag vissa saker som jag ångrar så fort de kommer ut ur min mun, men då är det ju för sent att rätta till vad jag sagt. Jag menar det inte. Jag skulle vilja tänka före jag snackar. Det finns en del saker jag ångrar att jag sagt, under sörberge-tiden sa/gjorde jag (läs: vi) en hel del onödiga saker och speciellt två av dem blev nog riktigt sårade.. Men inte för att skylla ifrån sig, men det var inte bara jag som var taskig, dum och okänslig. Vi tyckte att de förtjänade det för stunden, men hade vi tänkt längre fram och hur det skulle bli kanske aldrig det hade behövt hända. Vi hade kunnat glida ifrån varandra, på normal väg. De där tjejerna som var mina kompisar hade kanske inte behövt bli utmobbade och resten av klassen började tycka om dem mindre, för det var precis det de blev. Jag skäms faktiskt när jag tänker på det. JAG ÄR EN MOBBARE, men jag insåg det aldrig.. Men jag var ung och dum. hahah, värsta psykologisnacket här. Jag har gått vidare, det var en fas och jag ångrade mig. Vi tog i för mycket.

Ne, jag skulle verkligen vilja veta hur folk som inte känner mig uppfattar mig vid första ögonkastet. Det kanske är att jag är dryg, det tyckte iaf Camilla, innan vi lärde känna varandra. Å andra sidan gick jag och tänkte på att shiet vilken fjortis hon är. Genom att se människor som man inte känner så lägger man märke till andra saker. Johan måste vara ett undantag, jag kanske kollar med "bitchblicken" som han kallar det på honom. Huh, det gör jag inte alls. Jag kollar ju bara vad min älskling har på sig..

Jag kanske är värsta bitchen utan att jag själv vet om det.. Men det borde inte stämma , men ja. Vad vet man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0