hum

2008-09-06 ♥ 23:18:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det måste ha varit en rolig syn om någon hade tittat in genom vårt fönster runt kvart-i-elva tiden, haha. Mamma var så trött så hon satt upp i soffan men med huvudet på bordet. Jag låg helt utslagen i den andra soffan och pappa den glade satt och spelade piano och sjöng för fulla muggar. Första priset går ändå till mamma, hon såg så rolig ut. hihih x)

Men jajja. Idag när mamma och jag var på MiO så såg jag alla finna grejer och genast började min hjärna planera och tänka ut hur det ska se ut hemma hos mig när jag flyttar hemifrån. Varje gång jag går på inredningsaffärer så blir jag så himla sugen att bara dra, flytta till en mysig liten tvåa och inreda den i min smak och stil. Jag gick så långt som att jag tänkte köpa ett nyckelskåp, mamma tyckte att jag skulle vänta.. Inredningen ändras ju och när det är dags för dig kanske du inte ens vill ha en sån sort. Mammor är bra. Pappor också för den delen.

Medan jag ändå är inne på mamma-pappa prat så var det en rolig liten situation förut. Det gick en film på ettan som hette Buss till Italien eller nåt sånt. Mamma tyckte att den var för B så hon gick upp och tog ett bad istället. Medan jag och pappa låg kvar och tittade på den där skitfilmen. Det blir lite genant att titta på en film med sin pappa där folk har sex och visar alltihopa under typ hela filmen, de pratar om sånna där grejjer ni vet och ja. Det blir lite pinsamt, fast ändå inte. Nån som varit i den situationen?. Hahah.

Sånt är livet, filmen sög iaf. Helt värdelös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0