höst.

2008-09-25 ♥ 15:54:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hösten är väl underbar.. Alla fina färger, det blir lite kallare så man får klä sig varmare, alla sköna koftor, de mörka och kalla kvällarna då man kan krypa ihop i den man älskars famn. Eller ta en promenad hand i hand och bara njuta av varandras närhet.

Jag vet inte varför men jag blir glad av hösten, den är possitiv för mig. Många tycker ju att ånej sommaren är slut nu blir det kallt och trisst. Men jag tycker att det är något bra, kvällarna blir kallare, luften blir friskare då är det bättre springväder.. (: hihi. Vore jag singel skulle jag passa på nu att lägga all min kraft på träningen och försöka hitta nån som vill dela kvällarna med mig =D Hösten är bra och mysig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0