home

2008-09-01 ♥ 16:27:28 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej mina vänner!
hihi, jag tycker att det låter så töntigt när man säger så, haha. Men ajja.

Jag har nyss kommit hem, jag och Perelli har varit på gymmet och checkat läget. Vi kom fram till att det skulle nog bli pass för vår del. Iaf när det är sådär litet, eller det var ju större än det förra men ni kanske förstår vad jag menar. Alla känner alla liksom.

Hur som helst så kändes det som sommaren var tillbaks, när solen låg på var det stekande och man blev varm i hela kroppen. Det var varmare ute än inne, fast timrå gymnasium är väl inte så kännt för att vara varmt. Iskallast.

Ikväll blir det nog bara chill, sitta här och blogga, tv och sleepa. Imorn börjar jag åtta och har dubbeltimme i spanska, vilken bra start på dagen va? *ironisk*



Kommentarer
Postat av: Lina

Vad hände med kändisbilderna du skulle lägga upp? :D blev ju nyfiken haha

2008-09-01 @ 16:42:00
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0