hello fuckfaces

2008-09-20 ♥ 17:25:26 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ja, man fattar ju inte så mycket av facebook, men nu när jag suttit och kollat runt lite så börjar jag få lite mer koll hah. Blev medlem där igår. ^^ Lina den fina sa att allt gick ut på att ha många vänner så har blivit vän med ett par stycker nu iaf. haha. Vilket liv man har.

Ikväll ska jag äta pizza, det var verkligen aslänge sen jag åt en sån. Så länge sen så jag inte ens minns när det var. Har även fått en blåsa på tungan, på tal om nåt helt annat. Det bådar inte gott, blir väl förkyld snart igen.. Vore ju min otur. Men jag är glad bara jag får min förkylning och inte den där skiten jag hade i våras, eller aa i typ mars? blåsor fulla munnen är inte att rekomendera ^^

Ska även vara med johan toan ikväll. Det ser jag ju framimot, att vara med min lilla älskling tackar man inte nej till i första taget. Nu kom Gustav och sa att han hade laddat hem guitar hero aerosmith demot så ska gå och testa lite nya låtar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0