hell yeah

2008-09-14 ♥ 11:33:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Inatt har jag sovit som en gud med johan vid min sida. Min gullälsklingspojke<3.

Batmanfilmen var grymt bra, ni som inte redan sätt den, tycker verkligen att ni ska se den! Älsklingen bjöd mig igår och vi satt i den där "mysiga" salongen med sofforna, som gjord för lovecuples (stavning?!) hhah. Den är lätt värd sina 105 kr. Den var också mycket, mycket bättre än ettan. Oftast tycker jag att uppföljarna av filmer brukar vara så mycket sämre, titta på spiderman t.ex. men hur som helst så var den grym. Hihi. Och btw så var salongen full ;)

Ikväll blir det middag hos mormor och morfar =). Vet dock inte riktigt hur många år morfar fyller. Men det är något emellan 67-69. Vilken koll man har ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0