Hej

2008-09-02 ♥ 15:45:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu är jag hemma efter ännu en regnig och kall dag. Det märks att hösten börjar komma nu, det är ju så kallt!

Matten börjar bli svår nu, den sidan jag höll på med i typ en timmes tid var nästan omöjlig, de första uppgifterna kunde jag men sen vettni.. Eftersom att Olle inte är den bästa på att förklara heller så fattade jag ännu mindre när han höll på att skriva upp allt. Så jag tog med mig boken hem, ska fråga pappa sen när han kommer hem. Lika bra att lära sig allt rätt från början. Det är ju faktiskt matte B så nu krävs det lite mer. ^^ Och i år ska jag inte få ig på nationella! dessutom ska jag försöka fixa ett vg i matten. Låter omöjligt men jag får väl plugga på då.

Spanskan var ju nästan ett skämt. Fast läraren verkade bra. Jag och Camilla, de enda i hela tvåan som läser steg två's spanska. Vi trodde först att det blivit nåt fel på schemat när en massa ettor började välla in genom samma dörr som vi gick in igenom. Så va icke fallet. Vi ska läsa med dem. Vi som inte kan så mycket, vi som bara läst ett år. Mot dem som läst i tre år och kan en hel del. Fast läraren var snäll.

ikväll ska jag och girlsen åka och köra night-fight aerobic på hälsostudion, eller hälsohuset som det heter numera. Så nu ska jag ringa och anmäla oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0