Godagens

2008-09-09 ♥ 09:16:35 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej..
Är hemma igen, vi gjorde ett diagnostiskt test på spanskan för att se hur mycket vi kunde. Så jättesvårt var det faktiskt inte, eller förutom verben då.

Höll på att få nå bryt när jag skulle starta moppen. Den startade ju inte. Blev så lack, men efter många kickar och efter många elstartsförsök så startade den. Det tog typ tio minuter, kul. Så pappa ska köpa ett nytt tändstift idag och byta det så fort han kommer hem för såhär tänker jag inte ha det. Pinsamt ju. Hoppas att det startar när jag ska tillbaks till skolan. Annars är det kört.



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Lycko dig som ha en moppe :) Saknar min så mycket. Skulle vi kanske hitta på något i helgen.



/Gabbi

2008-09-09 @ 13:20:01
URL: http://gabjiella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0