go natt.

2008-09-21 ♥ 01:13:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.. eller gokväll kanske. hehe.

Johan ligger här och har astma tror jag. hahah ;)

Vi har nyss kollat klart på mumien, den där nya nivet. Lite väl överdriven men helt ok. Fast ingen film som jag skulle gå och titta på bio. Gillar inte riktigt sånna hör övernaturliga filmer (förutom star wars dårå, dom är brabrabra.) hehe. Ja, men ska nog ta och försöka sova nu. Klockan börjar bli vuxen. Annars brukar man ju säga att klockan är bara barnet, men ni fattar kanske. kände mig tvungen att förklara annars skulle nog nån inte fatta. Men nu vet alla till nästa gång. HEHE. smart.

GONATTTTTTT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0