Förkyld

2008-09-30 ♥ 16:23:14 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej allihopa.
Imorse var det minusgrader ute.. Frost och när jag andades kom det "rök" ut. När jag var liten låtsades jag att jag rökte, men vilken unge gjorde inte det. Nu börjar det bli vinter på riktigt. Såg att det var någon som hade skrivit att det var 6 grader hemma hos henne och hon klagade. Här var det ju -1. Fast å andra sidan kanske det var -7 i kirruna. Och här sitter jag och klagar. Komiskt.

Vaknade med dunderförkylning lite mindre roligt om man säger så. Men ska träna ändå hade jag tänkt, lite snuvug. Vad gör väl det. Men hoppas inte att det blir värre bara.

i helgen ska jag åka upp till min stuga, det ska faktiskt bli skönt. Känner att jag skulle behöva en lugn och skön helg med bastu och ansiktsmask. Visserligen brukar inte mina helger vara så jobbiga, hahaa men man är ju alltid med någon så det ska faktiskt bli skönt att få vara för mig själv ett tag. hahaha, osså äre ju mysigt där uppe :)

Jajja, måste laga mat nu, eller aa. Koka potatis och värma kassler, kyckling. Eller förresten, det får dom fixa själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0