En ny dag.

2008-09-25 ♥ 09:02:39 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Go morron.
Klockan börjar närma sig nio och snart lär min mobil börja tuta och ha sig. Själv har jag varit vaken sen åtta, haha what liksom? Var länge sedan jag varit så pigg och utvilad, sov en hel del timmar inatt.. (: Det gillas.

Satans blomflugor/bananflugor de är så irriterande och flyger runt ansiktet och när man äter får man se upp så att man inte råkar få med en sån liten rackare. Dom dör ju aldrig heller. Joo nu, 1 fluga mindre iaf. Nu finns det förhoppningsvis ingen här i närheten av mig, i hope.

Idag efter skolan ska jag till banken och aktivera mitt nya bankomatkort.. Kan ju vara bra liksom, jag vill shoppa, kläder, nagellack och kanske en jacka? Vill ha en massa nya kläder, är så lessss på det jag har.

Nu måste jag stänga av mobillarmet, det tjuter enda hit och jag är uppe och larmet är nere. Död åt mobillarm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0