äntligen fredag

2008-09-12 ♥ 16:25:00 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Äntligen fredag och äntligen helg. Den här dagen har segat sig fram och det blev inte bättre av att Thomas gick igenom krångliga och jobbiga saker på naturkunskapen.. i typ två timmar hade vi genomgång. Hur jobbigt är inte det liksom då?.. Massa molekyler och tjoffs. Hur man binder ihop oså. Blä.

På svenskan blev det inte mycket gjort.. Satt och letade artiklar som var för abort och det var inte det lättaste kan jag lova, det står så mycket konstiga saker  på vissa sidor och när man vill ha ett speciellt budskap, ja då kommer det aldrig fram. Men tillslut lyckades jag hitta en hyffsad artikel.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma, ha lite egentid liksom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0