18 september

2008-09-18 ♥ 17:39:18 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tja.
Min dag började sämst och blev inte så mycket bättre. Först så upptäckte jag att nyckeln var hemma (jag var hos Johan) och sedan att tröjan jag skulle ha på mig var för kort (krymt i tvätten??!) så det kändes som om jag gick omkring med strumpbyxor och en tröja. Inte så lyckat, men men. Sen stressade jag sönder på information & layout för johan stog utanför och hetsade, självklart glömde jag hans skrivblock där hela hans samhällstjoffs stog och redovisningen/inlämningen var snart. Lyckat. Få väl se hur det blir med det.

ikväll ska jag nog springa, måste röra på mig ju! Länge sedan det hände något (träning) nu. Jajja,

have a gooooood evning / night.

xoxo. Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0