17/9

2008-09-17 ♥ 14:29:49 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej!
Har nyss kommit hem från skolan, att det alltid ska vara lika skönt. Så nu sitter jag här med (hjärtklappning, sällan haha) ett glas yoghurt och två digistive kex.

Skolan har annars varit bra, vi sprang som tur var inte intervaller idag som jag trodde utan vi spelade frisbe (stavning?) istället. Riktigt roligt tyckte jag, gjorde ett mål faktiskt (: konstigt ändå att man inte har en domare i ja, frispbe.. inte ens i VM. Det gäller ju att hålla koll på hur många mål det andra laget har. Annars äre kört. Lätt att fuska iaf.

Igår hann jag inte blogga, inte ens sitta vid datorn. skola-stan-hem-kalas-hem-sova. Det hanns inte med.

Nej, nu ska jag gå och jobba lite matte troja.. kan behövas lite extra, blev inte så mycket jobb på lektionen idag ändåså. Haha, ska nog också göra en smoothie troja också, det är mums. På nåt sätt känns det lättare att plugga om man har något att äta/dricka.

igår var johan med på tv btw, haha i direktsändning ^^



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Vilket tv-program var de då? :D

2008-09-17 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0