11 september.

2008-09-11 ♥ 17:34:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjoho!
Idag är det 11 september.. dagen med stort D. World Trade Center, jiisus va hemskt det var, tänk alla familjer som miste sina nära och kära, barn som förlorade föräldrar och stackars dem som satt i flygplanen.. Anna Lindh, huva, tur att Miajlovich sitter inspärrad, han borde minst genomgå tortyr 10 minuter om dagen. Sen så fyller Gabbis pappa år också, hehe. Det glömmer jag nog aldrig :P Ett datum som man minns liksom.. Gabs? hälsa grattis från mig :D

När jag kom hem sjunk jag som en sten rätt ner i soffan och det tog inte låg tid innan jag somnade och sov i typ en timme och tjugo minuter då pappa ringde och väckte mig. ^^ Fast de var väl lika bra att jag vaknade. Annars hade jag sovit enda fram till de att mamma kom hem och det var runt fem tiden.

Den här veckan har sprungit fram utan att sakta ner, förutom igår. Tiden gick läskigt sakta. Tills allt blev hemskt.

Ikväll ska jag sova hos Johan, igen :) Det känns bra, bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0