yesbox.

2008-10-13 ♥ 19:02:59 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Amen tjena motherfuckers.
Är hemma nu jag, efter en timmes småkidzzträning. Gick fina fisken och jag fick mitt rackert. Rött och fint, nu måste vi (pappa) stränga om det så jag får bra strängar och inte orginalskiten. Sen är det bara att slå och slå och hoppas på det bästa. Haha.
   
Varför är det så att när man söker på den utbildning jag vill gå sedan efter gymnasiet så står det inte (nästan) någonstanns vad som krävs för att man ska komma in, vilka ämnen man ska ha läst osv. Jag har bara hittat det på ett enda ställe, där man måste jobba minnst ett år först innan man kan få komma in där. Hur lätt är det att få ett jobb direkt efter gymnasiet där man ska kunna jobba i ett helt år. Max ett år vill jag vänta innan jag läser vidare, absolut inte mer. Därför blir jag så less när jag kollar på andra universitet/högskolor då det inte står.. Det står bara vilka ämnen man läser och så berättar de om programmet. Inte det jag vill veta!

Jag åkte hem i värsta hockeyruchen. Klockan sju börjar hockeyn och jag åkte kvart i. Kul. Men jag hade tur och lyckades komma ut på vägen på en gång, tack vare att en snäll bilist stannade och släppte förbi mig och mina rackertar.

My beauty;



Kommentarer
Postat av: Lina

Intressant det där med högskolor/universitet. Vill ju läsa vidare jag med eller jag ska göra det xD Vilken skola vare som det stod vad som krävdes på då? :)

2008-10-13 @ 20:12:50
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0