smart kille

2008-10-16 ♥ 19:03:42 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tja friendzZ.
Jag sitter här och gör ingenting. Har nyss läst igenom naturäckelboken, få se om jag pallar att göra det igen. Tycker att jag kan det rätt så bra ändå. hihi.

Vad ska man säga liksom. Har som inga ord men jag känner att jag måste uppdatera, haha. Synd att man inte tjänar lite cash bara. Fast då måste mitt liv bli lite mer intressant, Haha. x)

Mamma jobbar ju på en skola och har just nu en femma. Haha, det är en kille där som är knäpp, hah. Igår hade han pussat en kille för en tia men fick ingen tia. Så han sa till en fröken att han inte hade fått sin tia. Den andra fröken hade sagt men om du är så dum att pussar någon för en tia för du skylla dig själv. Då säger ungen men du kan ju gå och knulla en uteliggare. Hahah? What, uteliggare av alla, hihihi x)

idag hade han kissat i duschen, en kille hade kommit till mamma och sagt att han inte ville duscha efter idrotten för nåra hade kissat i duschen. Den där cpkillen blev förbannad och mamma hade svårt att hålla sig för skratt för killen blev bara mer och mer arg började skrika att han skulle mörda killen som hade "tjallat" . hoho.

vilket liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0