thoughts

2008-10-08 ♥ 14:46:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej
Har eran dag varit bra? Det har min. Jag som var värsta pepp för att laga en smoothie.. Så kommer jag hem och upptäcker att det inte fanns någon banan. Ja då vare ju kört. Så jag gjorde en toast iställe, den satt fint den.

Vetni vad jag tycker är lite läskigt, att tiden går så himla fort. Snart har jag gått ut tvåan, eller snart och snart. Men sen är det bara ett enda år kvar. Efter det ska man vara vuxen och klara sig själv, börja jobba eller plugga någon annanstans. Man tappar säkerligen kontakten med många. Gymnasiet är liksom the end. Snart är skolan över, iaf den skolan då alla är samlade från samma ställen. Tänk va sjukt fort allt har gått. Jag minns det som igår när jag gick ut nian och i sexan när jag skulle besöka Sörberge. Det går så sjukt fort. Snart sitter man där, med hus, man och barn och funderar på varför allt ska gå så fort, snart dör man. Där tog jag väl i, men ni kanske förstår vad jag menar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, jag känner precis likadant. Det är så skrämmande att man bara vill gråta. Man har så höga krav och förväntningar på sig själv, och sen så inser man att gymnasiet är snart över.Det är bara 1.5 år kvar... Man får väl bara ta och fortsätta och kämpa med skolan och andra saker, för snart är gymnasiet över... Lycka till Linnéa!

2008-10-10 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0