hejhallå

2008-10-16 ♥ 15:18:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Har fixat en ny muspekare på datorn, en liten banan. Haha, det coola är att den sparas på min sida även om jag inte har samma dator. Hih.

Var på sjukhuset förut, först tog en sjuksköterska ekg:t på mig och sedan gick jag vidare till någon medicin klinik eller vad det hette ^^ Träffade en läkare och snackade om en massa saker, bl a att jag ska gå i en vecka med ekg..... Man ska ha på sig det dygnet runt. Först tänkte jag att satan vad ska jag ha på mig då? Jag trodde att de skulle synas värsta väl. Men det skulle bara var som små sugproppar. Inte nog med det så fick jag ta av mig kläderna (tröjan, bhn) igen.. men den här gången var det för doktorn och pappa. PINSAMT ELLER VADÅ?! Trodde jag skulle dö, men vi skulle kolla på ultra ljudet och om hjärtat slog som det skulle, vilket det gjorde.

Nu sitter jag här i biblioteket och jobbar lite granna. Försökte övertala Johan förut att han skulle gå på spinningen med mig ikväll. Men han kunde inte :(

Haha.

hon förtjänar någon bättre!



Man blir ju förvånad alltså... jag fattar inte.



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Va? Fick du ta av dig bhn till och med :S

2008-10-16 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0