trötter

2008-10-17 ♥ 22:14:20 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Är nu hemkommen, trött och ja trött. Det är väl
konstigt egentligen.
Hade ju sovmorgon och hade inte precis någon
jobbig dag på skolan ^^

Sitter och garvar till sagan om endringen på youtube, sry guys men jag har inte lärt mig hur man här in ett klipp så.. Men den är så klockren, skrattar lika mycket varje gång, och så självklart kommer tårarna. hihi. Sitter och snackar med min homie nu, min lovehomie. Han har tråkigt för er som inte visste det. HAHA, intresseklubben antecknar flitit som fan. Urschäkta svordomen. Jag kommer brinna i helvetet för det, satan också. höh där fick jag till det.

Är nog trött. ehe, märks det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0