träningsvärk

2008-10-22 ♥ 09:49:07 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hejsan
Herregud vilken träningsvärk jag har. Det är sjukt, låren är som döda. Det är till och med jobbigt att sitta ner. ^^ huwwa, men det är härligt ändå på nåt sätt. Först var vi ju på hälsohuset på friluftsdagen då det var muscle och sedan på kvällen gick jag och Johan på night fighten.. Det tog döden på mig. På slutet var jag så trött så jag höll på att spy, hur sjukt är inte det liksom.

Jag måste köpa en ny boxdosa. Min fungerar inte så jag kan inte titta på tv på mitt rum, så jobbigt. Sedan måste jag köpa mig lite nya kläder också. Det kan behövas. Hihi.

Men nu måste jag fortsätta med företagsekonomin. See yah!

SNART LOV!




Kommentarer
Postat av: Gabbi

Skulle inte du gå med Emelie? Eller kunde inte hon heller?

2008-10-22 @ 13:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0