träning

2008-10-14 ♥ 20:39:40 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har nyss kommit hem från ett grymt jobbigt pass och lite styrke i gymmet. Hade egentligen inte tänkt träna alls eftersom att Emelie inte kunde. Men så låg jag och smsade lite med jimmy så for jag dit och gymmade lite med honom i nån minut innan Gabbi kom (jag hade frågat henne om hon ville följa med på passet) så satt vi där och gjorde så gott vi kunde. Haha. Sen övertalade vi, med kvinnligcharm att han och Johan Hägglund skulle joina oss. :) hihi. Det var roligt, jobbigaste passet nånsin på night fighten.

Men tror inte det var så bra att jag tränade. Min hosta känns värre. Men skönt vare, svetten rann ner i ögonen! Det är ju så det ska va! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0