tränat

2008-10-15 ♥ 16:43:09 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Har nyss varit ute och sprungit, trots min hosta. Jag kände att jag måste hålla konditionen uppe, synd bara att den blivit sämre. Dessutom så bränner man ju bort lite fett också, pricken över i:et liksom. Men lär nog bli sämre med hostan nu :( men what ever, we talk about that later. Som min engelskalärare jämt säger.

Imorgon har jag sovmorron, snacka om skönt. Halva veckan har gått nu, mer till och med. Bara två dagar kvar till helg, ska bli skönt det, även om jag missar att sova ut även denna helg. Haha. Därför längtar jag som en gnu till lovet..

Nej hörrni, nu väntar detta. Prov på fredag.



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Har ni naturkunskap B? Vi har precis börjat med A eller ialla fall sen sommarlovet tog slut

2008-10-15 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0