töntsjuor.

2008-10-13 ♥ 15:18:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hallå i stugan.
Hemma nu, ser fram imot att plugga natur! NOOT. Däremot att käka chips, men det går ju inte för sig. Vi har ju inte det hemma. Trökigt.

Jag stör mig på töntiga sjuor. Idag när jag stod och väntade på bussen hem så stod dom små skitungarna och skrek och puttades. Hela tiden alltså, putta på varandra. Speciellt en tjej som puttade på en kille. Lite kärlek kanske? Ja, man vet ju att kärlek börjar med bråk och slutar med barnvagn. Eller ja. who knows.

Nu ska jag ta mig en mandis.



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vi såg dom också när våran buss åkte förbi. Du såg riktigt irriterad ut på dom :D

2008-10-13 @ 16:39:16
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0