the grass is always greener on the other side.

2008-10-26 ♥ 17:27:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjohoo!
Sitter och deppar, men över vad det vette gudarna.

Visst har det känts som att dagen gått svinsakta? En timme efter liksom.. Snart är det iaf träning för min och emelies del, känns bra det. Kan behöva bränna bort lite cheserings, gott som satan äre. Iaf i början. Man blir lite less på smaken efter ett tag. Men ja.

Jag och Johan har äntligen fixat klart hans rum, målade ju om där i somras för er med überminne och nu så är alla hyllor uppe på väggarna så nu är det snyggt där inne :D Hihi, va tur att min propp har mig, annars skulle det fortfarande vara babyblått där inne ^^, Hih ;)

Har även hjälpt mamma att göra en powerpoint pressentation, shiet. Intresseklubben antecknar flitit just nu alltså. Den blev riktigt bra om jag får säga det själv :) höhö.

Nog snackat. Hörs kanske ikväll, inte lite skönt det känns då att inte behöva lägga sig tidigt! Kan ju sova, sova, sova hur mycket jag vill imorronbitti! så himla skönt. Det borde vara lov oftare. Även fast den här terminen har rusat fram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0