spinning

2008-10-23 ♥ 19:23:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har nyss kommit hem från ett svettit spinningpass. Jobbigt kan jag lova, men så skönt det känns efteråt. :) synd att det bara gick realese efter spinningen, det var man ju inte så sugen att gå på. Både jag och Emelie kände oss träningssugna, men det sket sig.

Nu sitter jag här och geekar som vanligt, läser bloggar, kollar bdb, facebook och msn. Jajjemen.

Imorron ska jag på sjukhuset igen, kolla om jag är gluten. Chansen för det är ju minimal, har ju inte ens ont i magen? ajja, hoppas på det bästa iaf. :) Hatar glutenkakorna (de köpta) de smakar beskt, mackorna ska vi inte prata om. yuck. Stackars gustav som måste äta det varje dag, fast ioförsig så har han ätit det större delen av sitt liv så det är väl inte konstigt för honom. Men tänk så synd det skulle vara om mig nu... Inga winerbröd, bullar, kakor, tåror, tunbröd, remmar :O m.m. Visst finns det glutenalternativ, men de är ju inte lika goda.

Men vi får väl se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0