Pust

2008-10-20 ♥ 15:19:26 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Skola är döden och ändå har man ca fem år kvar. Livet består av skola-börja jobba-gå i pension-dö. Nästan så att jag längtar tills jag blir pensioner. Då kan jag chilla hela dagarna. haha. Högskolan gruvar jag mig för, tentorna lär ju vara assvåra och jag lär ju flytta till nåt annat ställe eftersom det jag vill bli inte finns här.

Jag är så himla sugen på att shoppa, känns som att jag inte har något att ha på mig, tröjor det behöver jag. Jeans har jag så att jag klarar mig men tröjor är det dåligt av. Måste in på Birsta snart och shoppa loss.

Nu ska jag göra ett ryck och försöka fixa klart svenskan.... Orkar jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0