Pluggis

2008-10-08 ♥ 16:53:10 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det har gått bra för mig att plugga..... Eller inte. Jag la mig på sängen och började läsa igenom boken, guuu så uttråkande och det resulterade i att jag läste en mening och hoppade över fem, läste en till och hoppade igen. Givande. Sen så gav jag upp och satte mig vid datorn ett tag och så sen tillbaks till sängen men så såg jag att cosmopolitan låg där och var lite frestande.. Så ja, jag läste i den istället. Men det ska nog gå bra dehär ändå. Man kan ju inte vara bäst på allt, right?! ;)

btw, så berättade Emelie idag att hon hade sätt på nåt program igår där de sa att skolmaten var sämre än kattmat. :O what liksom? Det var mer järn i katternas mat än vår. Inte konstigt att jag har järnbrist. Det är ju sinnes. Vad är det för samhällle vi lever i? Sedan har jag för mig att fängelsematen kostar 32 kr per person medan skolmaten kostar 12 eller 19 kr per person. Mördarna, tjuvarna och alla andra hulliganer och pundare borde äta vår skitmat.

Huh.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0