pics

2008-10-25 ♥ 12:39:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej..
Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på, det lutar mot att springa.. Men har ingen lust att röra på mig, sitter nog här och spelar the sims. Sämst, haha x) Tur att man kan fuska, men jag har bara gamla the sims, så det är väl inte sådär superroligt. men men, shit the same.

Måste ta och snacka med Emelie snart, om vi kanske kan hitta på nåt. Det var inte igår precis, tiden bara går och man hinner inte vara med sina bästa vänner, eller bästavän. Tror det nästan blivit så att jag tänker att nämen hon är nog med Niklas ikväll och hon tänker nog att jag är med Johan ikväll. Så då blir det inte av liksom, trisst, men det ska jag ändra på ;D Så ska ringa till hon imorn typ, fast då ska vi ioförsig träna. Hum ajja vi få se hur det blir, hah. För ikväll är jag uppbokad och tror nog att hon är det också ;) Haha.







Kommentarer
Postat av: Lina

Vad söta ni var på bilderna :)

2008-10-25 @ 15:04:21
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0