Patrik 1,5

2008-10-01 ♥ 20:07:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsan.
Har nyss kommit hem från bion, jag, Johan, Emelie och Niklas var och såg Patrik 1,5. Bra film tycker jag iaf.. Johan tyckte att den var äcklig, bögar liksom. Själv har jag inget emot det. Fast jag trodde att den skulle vara lite roligare, men den dög. vi hade inte lite stress heller, vi kom till bion 17.43 och filmen skulle börja 17.45, sen var det en stor feting kö och tanterna som stog framför, en sisådär 10 st kunde inte besämma sig för vilken film de ville se. Det tog en himla tid men vi kom bara typ 10 minuter sent som tur var. haha, filmen hade inte börjat än. Haha, efter 1 minut la filmen av, de blev väl nå fel hahah. Lamperna tändes till och med.

Det blev en lyckad dag för mig idag på Birsta, köpte nödvändiga saker, som torrschampoo, vantar och en mössa, sen köpte jag en lite onödig läppglans kanske använder ju inte det så mycket men den luktade asagott osså köpte jag en t-shirt.

Nu är jag hos johan och här ska jag tillbringa min natt ;);) haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0