Partyyy, eller? hihi

2008-10-17 ♥ 17:57:05 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Sådär, kläderna är på och sminket fixat och jag är redo för partyyy. Eller aa. Kalas. Gott fika väntas iaf..

Sen ska jag väl sova när jag kommer hem. Huhh, vilken fredag. Tänkte sova hos min gullpojke men ångrade mig i sista sekunden, eller i sista timmen rättare sagt. Ehe, det blir så krångligt imorn, ska ju duscha och grejjja så vill inte stöka omkring där hemma och väcka hela familjen. Så trots att jag går miste om värsta mysnatten så kan jag väl offra den, känns bäst så. Fast tråkigt liksom, vill ju egentligen sova med min älskling =)

Ibland blir man förvånad. JAPP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0