på skolan

2008-10-13 ♥ 13:21:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsan!
Jag är på skolan nu, har svenska C.. Försöker skriva en krönika som ska handla om sagor, vilket är syftet osv. Grymt svårt att formulera och få det att låta som en krönika.

Jag hade grymt roligt i helgen, trodde inte alls att det skulle bli så roligt som det blev. Visst var det jobbigt också, på fedagen satt vi bara från 17-20 och lyssnade på en föreläsning eller vad man ska kalla det, sedan började vi klockan 8.45 på lördagen då gick vi igenom en massa olika uppvärmningar, lekar osv. som man kunde göra med de minsta barnen. Vi gick även genom hur man gör en korrekt forehand och backhand, vad man ska titta på osv. Barnen kom och vi hade träning med dem.

Sedan hade vi en tre timmars föreläsning om ledarskap av en hockeykille, var så trött i huvudet på slutet så jag minns inte vad han snackade om den sista halvtimmen/fyrtiofemminuter. Sen fick vi äntligen sluta för kvällen och så gick vi alla ner till Bite Line och sedan hyrde vi filmer och låg och kollade och snackade hela natten. Funfun. Sen började vi igen 8.45 så gick vi igenom en massa andra saker blablabla! ;)

Har faktiskt varit väldigt effektiv idag, på min och Amandas långrast så satt vi och pluggade. Jag gjorde klar svenska c dagboken och började även på svenska b tjoffset. Sedan så började jag lite med naturkunskapen som vi ska ha prov på fredag. Haha. Så äre.

Camilla är rolig hon; 

Sara: när jag strök den här i morse så såg jag att den var ekologisk.
Camilla: Stryka? Kan du stryka?
Sara: Hahahha, ja?
Camilla: Har du strykigt Lina?
Lina: Ja?!
Camilla: Har alla andra här strykigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0