MORGON

2008-10-31 ♥ 12:03:37 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

hej.
igår kväll gick jag in på snyggast.se chatten, alltid lika roligt med alla knäppa killar. Det var en som ville att jag skulle komma och bajsa på honom. Han tände på det? Sjukt. Sedan var det en kille som ville att jag skulle komma upp till honom, Umeå. Helst skulle jag komma imorgon. Haha, vad är det för knäppa människor. Han var 23 år och dödsful. Även att de va en kille som var 31 år och satt där inne och försökte ragga upp tjejer. Helt sjukt, omogna människor det finns. Men det var roligt.

Nu ligger jag i sängen med min älskling och myser och här tänker jag ligga ett bra tag till =D

Ikväll ska vi in och käka på Bite line, gotttt!

Hörs.

xoxo / linnea



Kommentarer
Postat av: krille

saknar dagens död, vilken mysigt samtal vi hade igår vill att dun ska komma upp snart, puss på dig

2008-10-31 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0