Måndag

2008-10-06 ♥ 15:54:35 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hejsan.
Har smitit ifrån mina böcker, tack och lov. Inte för att det är speciellt svårt eller så, men det är ju plugg 0_o. Onödigt att fördriva tiden med det. Snacka om att det ska bli skönt när man är utbildad och klar för jobb. Då slipper man alla läxor, prov och inlämningar. Då behöver man ju inte jobba på sin "fritid" som det är tänkt att vi ska göra. Kulkul. Nej inte ett dugg.

Det brann i Tallnäs imorse, ett helt stort bostadshus stod i lågor (<-- haha). Det var väl nåt cp som tände på. Tror knappast att de börjar brinna av sig själv.. Det bor ju inga i dem liksom.

Det blåser väldigt mycket här uppe i norrland. Är en riktigt norrlänning enligt blondinbella iaf. haha, är man högre upp en gävle, ja då äre kört. Själv ser jag mig mer som mitten av något. För nån typisk norrlänning som går omkring i skogen med stövlar och skjuter älg är inte jag.

ehm ja.

 



Kommentarer
Postat av: Lina

Blondinbella har inte världens bästa syn på allting, vilket hon oftast tror. Vi har ju knappt någon dialekt här, tycker inte vi kan kallas norrlänningar egentligen.

2008-10-06 @ 15:57:06
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0