kladdkaka

2008-10-17 ♥ 14:35:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har nyss slängt ihop en kladdkakesmet. Tror det var rekord den här gången, tog typ tre-fem minuter ^^, haha, Men nu är den inne i ugnen.

Skulle egentligen ha slutat fyra idag, men kersin kläckte ur sig att vi fick jobba hemma om vi ville... Då hade vi suttit på skolan och väntat i två timmar för att ha den där satans lektioen. Drygt. Men sånt är livet. Naturprovet gick bra, bättre än vad jag trodde. Jag som har hört att Thomas gör så svåra prov, Kiss my white hairy as. De är ju så simpla, har man pluggat på genomgångarna kan man hela provet typ ;)

Ikväll ska jag till fridisen, hon fyller år. 11 tror jag. Min släkt fyller alltid år, alltid ska jag iväg nånstanns. Visserligen kan ju stanna hemma om jag vill, men ikväll är det ingen mening för jag måste ändå gå och lägga mig tidigt. Ska till Anders imorron, han fyller 40, han bor i Falun för er som inte vet. Så då ska man sitta i bilen igen. huwwa. Gör inget annat nuförtiden än att åka till alla mina släktingar som fyller år.

vilket liv man har. hihi,

Tror nog att johan kommer förbi sedan, happy <3. Eller om jag far till honom. Vi får välan se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0