kalllllllllt

2008-10-23 ♥ 14:09:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Det är snusikit kallt ute, speciellt om man bara har en skinjacka på sig och far fram i 55 km/h. Då är man stelfrusen efter tio meter. Imorse fick jag chocken när jag klev ut i kylan, inte nog med att det var - 1,7° C så var moppen sönderfrostad. Det var frost på sadeln, backspeglarna, handtagen, ja allt. Tur att det inte regnat kvällen innan, då hade det varit glashalt på vägen..

Skolan flöt på bra men segt, men teatern var seg som bara den. Tråkigt också dessutom, geografin ska vi inte prata om, den tog ju aldrig slut! Segaste lektioen på längenlänge.

Nu måste jag fixa klart min svenska c dagbok som ska vara inne imorn. Hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0