hemma

2008-10-05 ♥ 16:48:15 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej..
Inte den bästa uppdatering eller vad säger ni? haha, har ju varit i stugan som ni kanske minns? Om inte, så vet ni det nu. Hur som helst så for vi upp i fredags, en kvart efter att jag kommit hem från skolan så hade inte så mycket tid över att pusta ut eller ens äta nåt. Men det funkade, som alltid.

Ikväll blir det nog förmodligen träning, tror jag. Ska ringa till Emelie snart hade jag tänkt för att kolla om hon hade checkat hur det blir ikväll, om den där killen var tillbaks. Annars så ska jag vara med älsklingen min, fast det ska jag ändå i o för sig. ajja.

Igår åkte vi till en skidshop för att kolla om de hade några bra rea saker där. haha, va tror ni vi möts av. 1 decimeter snö.  Värsta vintern, typ.



i vemdalen.



Kommentarer
Postat av: Lina

Fysjutton vad depressing med snö :P

2008-10-05 @ 18:11:30
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0