Gör som du själv vill!

2008-10-16 ♥ 16:14:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (4)

Kärlek är olika för alla, för mig är det något underbart. Man har någon som man kan luta sig tillbaks på, någon som alltid finns där och älskar en för den man är. Allt för många tänker hela tiden att nej, honom kan jag inte vara tillsammans med så ful som han är. Varför försöker inte alla att se det fina hos killen/tjejen? Alla människor har något bra i sig, mer eller mindre dock. Jag tycker inte att man ska kräva att personen ska se ut som värsta filmstjärnan. Man är den man är.

Jag tycker också att alla som lyssnar på vad alla andra säger är patetiska fega loosers som inte vågar visa att; men jag tycker faktiskt om honom. Man går ju miste om världens chans, varför inte bara ta den chansen och skita i vad alla andra säger för en gångs skulle och göra som man själv vill. Är man kär, eller tycker om någon så varför inte våga satsa? Eller försöka? Såklart att jag fattar att det kompisarna säger det tar man åt sig och lyssnar på, det gör ju jag med. Man vem förlorar på det? Inte är det kompisarna iaf.

Jag är en sådan person som ger alla en chans, jag försöker se det bra och fina i personen. Varför gå miste om vänner? Vissa är ju så extrema att de inte ens vill vara vän med någon som är "ful". Man blockar han/henne på msn och så tappar man en vän. Men vad är fult egentligen? Alla har ju olika uppfattningar om vad som är fult och fint. Om alla skulle tycka lika skulle det inte finnas en enda kille/tjej ledig på denna jord. Tänk så ensamma alla andra skulle vara.

Jag har iaf hittat min stöttpåle, själsfrände och bästavän.<3 Honom släpper jag inte i första taget, det spelar ingen roll vad alla skulle kunna tänkas säga. Jag älskar honom för den han är och att hitta någon underbarare än Johan blir svårt<3.

Det här blev nästan som en analys till skolan. Hah. Så det kan gå. Men vad jag ville ha sagt var att man ska köra sitt eget race. Det mår man själv bäst av. Tror jag iaf ;) hihi.



Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH! skit bra skrivet, och jag håller med till 110%

2008-10-16 @ 17:41:11
URL: http://linahjort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du fina människa!

skulle du vilja ha gratis kläder? :)

Klicka in på länken här nedan och bli medlem. All info står på sidan, hur enkelt som helst. Bäst av allt är att ALLT är gratis, inga smygkostnader alls!!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-16 @ 17:42:44
Postat av: Anonym

Hej du fina människa!

skulle du vilja ha gratis kläder? :)

Klicka in på länken här nedan och bli medlem. All info står på sidan, hur enkelt som helst. Bäst av allt är att ALLT är gratis, inga smygkostnader alls!!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-16 @ 17:53:58
Postat av: Bejbelin

Det där verkar vara något som många gör. Tänker för mycket på vad andra ska tycka.

2008-10-16 @ 18:00:58
URL: http://castle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0