friluftsdag

2008-10-21 ♥ 10:32:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå.
Jag och Camilla hade tur igår och fick en extra sovmorgon idag =). Så jag börjar halv tolv istället för åtta, vilket inte precis är helt fel.. Har en lektion idag, sedan har vi friluftsdag. Men vi ska då inte få någon "friluft" för vi ska på gymmet ^^ Hah, i en timme typ. Sedan slutar vi, inte helt fel det heller.

Imorse läste jag en hel del ur min engelskabok, vaknade runt nio och läste i en timme. Så nu är jag iaf en liten bit på vägen, väldigt liten dårå. Men det är svårt, eller inte svårt men det tar så lång tid att läsa en bok som är på engelska. Tänk vad grym man är egentligen på ett helt annat språk. Tänk om man börjat med spanska redan i trean? Då vore man ju proffset numero uno. Eller om mamma och pappa pratat engelska med mig när jag var liten. Lite det skulle ha underlättat då ;)


Kärlek<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0