dead

2008-10-22 ♥ 14:39:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Känner mig helt hjärndöd.

Skolan har varit så himla seg idag, även klagardagen numero uno. Men vad gör man när man har så mycket träningsverk så att man inte kan gå. Imorron blir det box combat vad nu det är för något. VIlle egenltigen springa nu men kom på det efter jag käkat lite och då går det ju inte... Håll gillas inte.

Men funderar på att kanske ta och gå en sväng, men det är så trisst att gå själv... Men vädret är ju på topp iaf! Myshösten.. Ikväll tror jag nog att jag ska vara med Johan? tror det. ehehe. men nu hörrninini ska jag fixa klart min krönika.. Blä för den och blä för vårt nya schema!!! Nu kommer vi ha 3,5 timmes hål på måndagar. Sounds fun right? NOT. Less man blir. Vi ska liksom vänta på en enda sketen lektion. Svenska B som vi bara har en gång i veckan. yesss alltså. Hoppar av glädje.

xoxo / Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0