ben and jerry's...

2008-10-27 ♥ 23:18:09 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det var två barn på träningen idag. Två stycken. Onödigt eller vad? Den ena är nybörjare och den andre har spelat i ett par år. Lätt att göra träningen effektiv för båda, eller så inte! Men det löste sig.

Var även med Emelie en sväng också, tittade på en film - Baby mum. En sån där härligt film som man blir glad av, satt och log länge när eftertexten spelades upp. Sånna filmer bör man se fler av.

Just nu sitter jag här och funderar lite över varför jag överhuvudtaget sitter här.. Har ändå inget att göra, så då bloggar jag. Hahah. ska nog bege mig till tvn och sängen. Känns som jag gör mer nytta där än här, vilket rim jag fick till där. :O :O. Eller så inte.

Är deppig, mest för jag tänker på allt gott jag förmodligen inte kommer kunna äta. Ben and Jerry's tex. Det är nåra sorter (läs: de flesta) som det är mjöl i. Buhu. Måste hinna smaka half baked iaf innan jag ska svälja min kapsell och förmodligen få veta att från och med då är det kört för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0