9 oktober

2008-10-09 ♥ 12:48:12 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godagens coolingar.
Här regnar det för fulla muggar.. Hade på mig Johans überstora regnställ när jag åkte moppe 0_o till skolan. Jackan gick ner till knäskålarna och byxorna ska vi inte prata om. haha. Knallblått desstuom, men blått är flott. ;)

Jag och Amanda slog våra kloka hjärnor ihop och gick och frågade yvonne om vi kanske skulle kunna få jobba hemma istället.. Eftersom att vi haft prov och vi ville inte gärna vänta i två timmar för att ha en timme, det brukar vara två men hon skulle till rektorn då.. Så vi hade tur och fick gå hem. =) Men jag ska faktiskt jobba nu, måste det så det slipper bli så stressit mot slutet.

Emelie kunde inte träna idag, men jag är läskigt träningssugen och eftersom det regnar vill jag inte springa. Så jag ska ringa till Johan och kolla om han har lust att joina mig.. ;) Vilka snilleblixtar jag fått idag. Smart tjej.

Yeah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0